Program do odczytywania papierowych i elektronicznych faktur

Zatrudnij SaldeoSMART do pracy przez całą dobę!

baner

 Korzystanie z aplikacji SaldeoSMART to przyszłość w księgowości.

 

Dzięki temu rozwiązaniu:

  • ograniczysz koszty związane z przetwarzaniem dokumentów (nawet do 50%),
  • zwiększysz efektywność pracy pracowników,
  • wszystkie dokumenty firmy / klienta biura będą dostępne w formie elektronicznej 24h / dobę,
  • oszczędzisz czas, który wcześniej zajmowało ręczne wprowadzanie dokumentów do programu,
  • obsłużysz więcej klientów w tym samym czasie (w biurze rachunkowym),
  • wyszukanie potrzebnego dokumentu będzie niezwykle szybkie.

SaldeoSMART to innowacyjne rozwiązanie przygotowane z myślą o 
usprawnieniu pracy Biur Rachunkowych i Działów Księgowych Firm

 

Automatyczne odczytywanie danych ze skanów faktur kosztowych pozwala na przyspieszenie pracy przy wprowadzaniu tych informacji do programu księgowego.

Przekonaj się jak szybka i prosta jest praca z SaldeoSMART w księgowości.

film-glowna

Skanowanie dokumentów i odczytywanie w SaldeoSMART

Plik z fakturami w PDF wygenerowanymi z programu do fakturowania lub magazynowego dodajesz do aplikacji.

Jeśli faktury otrzymujesz w wersji papierowej, nie musisz skanować każdej z nich pojedynczo. Za pomocą skanera z automatycznym podajnikiem skanujesz paczkę dokumentów do jednego pliku.

SaldeoSMART podzieli plik na pojedyczne faktury i odczyta z dokumentu:

  • dane o dostawcy (NIP, nazwa, adres, nr konta bankowego),
  • numer faktury,
  • daty na fakturze (wystawienia, zakończenia dostawcy / wykonania usługi, termin płatności),
  • kwoty brutto, netto i VAT w rozbiciu na stawki.

step1

Weryfikacja i kategoryzacja dokumentów

Przy każdym dokumencie pojawia się informacja jo ilości rozpoznanych danych. 

Dzięki łatwemu w obsłudze podglądowi dokumentu można szybko nadać dokumentom kategorie, zgodnie z późniejszą zasadą ich księgowania w programie księgowym.

Nie trzeba sięgać po papierowe faktury – ich podgląd jest widoczny na monitorze.

step2A

Weryfikacja i kategoryzacja dokumentów

Przy każdym dokumencie pojawia się informacja jo ilości rozpoznanych danych. 

Dzięki łatwemu w obsłudze podglądowi dokumentu można szybko nadać dokumentom kategorie, zgodnie z późniejszą zasadą ich księgowania w programie księgowym.

Nie trzeba sięgać po papierowe faktury – ich podgląd jest widoczny na monitorze.

step3A

Elektroniczne archiwum dokumentów

Raz dodany dokument do SaldeoSMART jest zawsze dostępny dla księgowego, pracowników biura rachunkowego i ich Klientów – 24h/dobę, z każdego miejsca na świecie.

Dzięki systemowi automatycznego odczytywania faktur, dokumenty są dokładnie opisane, co powoduje, że ich późniejsze wyszukiwanie jest szybkie i proste.

B4

 

Szczegółowy opis na stronie: 

SaldeoSmart_LOGO